Chevrolet Orlando 2011 vs Opel Zafira 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 12.5 sekundes | |
Chevrolet Orlando ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Orlando dzinēja jauda ir par 43 ZS lielāka nekā Opel Zafira, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Opel Zafira. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Orlando sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Zafira ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Opel Zafira, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Orlando var ietaupīt 180 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Chevrolet Orlando degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Opel Zafira. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1060 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1300 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Cruze | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Vectra, Opel Signum | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Zafira varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Orlando dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Chevrolet Orlando ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Chevrolet Orlando ir par 18 cm garāks nekā Opel Zafira, par 8 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 458 litri | 140 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 458 litri | 140 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
458 litri | 1820 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Orlando (par 318 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Zafira (par 1362 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.1 metri | |
Chevrolet Orlando apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Opel Zafira. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`287 | 2`180 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Orlando ir
|
Opel Zafira ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|