Chevrolet Spark 2010 vs Fiat 500 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 81 ZS | 69 ZS | |
Griezes moments: | 111 NM | 102 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 12.9 sekundes | |
Chevrolet Spark ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Fiat 500, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Fiat 500. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 810 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Panda, Fiat Punto | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Fiat 500 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 3.55 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.63 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.49 m | |
Chevrolet Spark ir par 9 cm garāks nekā Fiat 500, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 185 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Fiat 500. Tas varētu liecināt, ka Chevrolet Spark vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.2 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Fiat 500, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`360 | 1`305 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Fiat 500 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā Fiat 500, attiecīgi Fiat 500 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Fiat 500 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|