Chevrolet Spark 2013 vs Hyundai i10 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 66 ZS | |
Griezes moments: | 93 NM | 94 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes | 15.1 sekundes | |
Hyundai i10 ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Hyundai i10, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Hyundai i10. Neskatoties uz lielāku jaudu Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i10 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i10, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Spark var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i10. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 700 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i10 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Hyundai i10 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Kia Picanto | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i10 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i10 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 3.67 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.50 m | |
Chevrolet Spark ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Chevrolet Spark ir par 3 cm īsāks nekā Hyundai i10, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 252 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
873 litri | 1046 litri | |
Hyundai i10 ir vairāk vietas bagāžai. Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 82 litriem mazāks nekā Hyundai i10. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i10 (par 173 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.6 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Hyundai i10, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Spark var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`420 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i10 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 80 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i10, attiecīgi Hyundai i10 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Hyundai i10 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|