Chevrolet Spark 2013 vs Mazda 2 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 93 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.5 sekundes | 11.5 sekundes | |
Mazda 2 ir dinamiskāka braukšana. Chevrolet Spark dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Mazda 2, savukārt griezes moments ir par 112 NM mazāks nekā Mazda 2. Mazākas jaudas dēļ Chevrolet Spark sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 5.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 2 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 2, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Spark var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Spark degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 43 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
830 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 2 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 2 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 11 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chevrolet Spark varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mazda 2 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.64 m | 3.90 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.48 m | |
Chevrolet Spark ir mazāks, bet augstāks. Chevrolet Spark ir par 26 cm īsāks nekā Mazda 2, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Spark ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 170 litri | 249 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
873 litri | 787 litri | |
Chevrolet Spark bagāžas nodalījuma tilpums ir par 79 litriem mazāks nekā Mazda 2. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Spark (par 86 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.8 metri | |
Chevrolet Spark apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`355 | 1`540 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda 2 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 305 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 2, attiecīgi Mazda 2 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Spark ir
|
Mazda 2 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|