Chevrolet Tahoe 1996 vs Ford F150 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 5.7 Benzīns | 5.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 258 ZS | 300 ZS | |
Griezes moments: | 441 NM | 495 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Chevrolet Tahoe dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Ford F150, savukārt griezes moments ir par 54 NM mazāks nekā Ford F150. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 14.9 | 14.7 | |
Chevrolet Tahoe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford F150, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Tahoe var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 114 litri | 114 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 5.06 m | 5.68 m | |
Platums: | 1.94 m | 2.00 m | |
Augstums: | 1.83 m | 1.87 m | |
Chevrolet Tahoe ir mazāks. Chevrolet Tahoe ir par 63 cm īsāks nekā Ford F150, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Chevrolet Tahoe ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1481 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3480 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 13.7 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`045 | 3`198 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7400 | 10 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Tahoe ir
|
Ford F150 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|