Chevrolet Tahoe 2007 vs Ford Explorer 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 4.8 Benzīns | 4.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 295 ZS | 296 ZS | |
Griezes moments: | 414 NM | 460 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.9 sekundes | |
Chevrolet Tahoe dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Ford Explorer, savukārt griezes moments ir par 46 NM mazāks nekā Ford Explorer. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 12.2 | 14.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Tahoe ir labāka izvēle. Chevrolet Tahoe degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem mazāks nekā Ford Explorer, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Tahoe var ietaupīt 315 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 98 litri | 85 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 590 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 720 km ārpus pilsētas | ||
Chevrolet Tahoe ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.13 m | 4.94 m | |
Platums: | 2.01 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.96 m | 1.83 m | |
Chevrolet Tahoe ir lielāks. Chevrolet Tahoe ir par 20 cm garāks nekā Ford Explorer, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Tahoe ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3084 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 11.2 metri | |
Chevrolet Tahoe apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Ford Explorer, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Tahoe var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`220 | 2`849 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 000 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Tahoe ir
|
Ford Explorer ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|