Chevrolet Traverse 2012 vs Mazda CX-9 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.6 Benzīns | 3.7 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 288 ZS | 277 ZS | |
Griezes moments: | 366 NM | 367 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 10.1 sekundes | |
Chevrolet Traverse ir dinamiskāks braukšanā. Chevrolet Traverse dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Mazda CX-9, taču griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā Mazda CX-9. Pateicoties lielākai jaudai Chevrolet Traverse sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.2 | 11.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-9 ir labāka izvēle. Chevrolet Traverse degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Mazda CX-9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chevrolet Traverse var nākties iegādāties par 285 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | 76 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Mazda CX-9 2012: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 183 mm | 203 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda CX-9 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Traverse dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.17 m | 5.10 m | |
Platums: | 1.99 m | 1.94 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.73 m | |
Chevrolet Traverse ir lielāks. Chevrolet Traverse ir par 8 cm garāks nekā Mazda CX-9, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Chevrolet Traverse ir par 5 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 691 litri | 487 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 691 litri | 487 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3293 litri | 2852 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Chevrolet Traverse (par 204 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Chevrolet Traverse (par 441 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`712 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Traverse ir
|
Mazda CX-9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|