Chrysler 300M 1998 vs Mazda Xedos 9 1993
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.5 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 254 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 216 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 11.1 sekundes | |
Chrysler 300M ir dinamiskāks braukšanā. Chrysler 300M dzinēja jauda ir par 84 ZS lielāka nekā Mazda Xedos 9, savukārt griezes moments ir par 124 NM lielāks nekā Mazda Xedos 9. Pateicoties lielākai jaudai Chrysler 300M sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.7 | 9.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda Xedos 9 ir labāka izvēle. Chrysler 300M degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda Xedos 9, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler 300M var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
750 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
Mazda Xedos 9 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.00 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.40 m | |
Chrysler 300M ir lielāks. Chrysler 300M ir par 18 cm garāks nekā Mazda Xedos 9, par 15 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler 300M ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
530 litri | nav datu | |
Chrysler 300M ir lielāka bagāžas ietilpība. Chrysler 300M bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem lielāks nekā Mazda Xedos 9. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.5 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`120 | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler 300M ir
|
Mazda Xedos 9 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|