Citroen Berlingo 2012 vs Hyundai i30 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 112 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 11.6 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Citroen Berlingo dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā Hyundai i30, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Citroen Berlingo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Berlingo var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1220 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 890 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.38 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.80 m | 1.52 m | |
Citroen Berlingo ir par 12 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Berlingo ir par 28 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 675 litri | 415 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 1395 litri | |
Citroen Berlingo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Citroen Berlingo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 260 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Iespējams, Hyundai i30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen Berlingo (par 1605 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.2 metri | |
Citroen Berlingo apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Citroen Berlingo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`065 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Berlingo nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Berlingo ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|