Citroen Berlingo 1998 vs Volkswagen Golf 1993
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 69 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 202 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 19.9 sekundes | 13.4 sekundes | |
Volkswagen Golf ir dinamiskāka braukšana. Citroen Berlingo dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Volkswagen Golf, savukārt griezes moments ir par 77 NM mazāks nekā Volkswagen Golf. Mazākas jaudas dēļ Citroen Berlingo sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Golf ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Berlingo var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Berlingo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 1170 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1390 km ārpus pilsētas | ||
900 km ar reālo patēriņu | 1110 km ar reālo patēriņu | ||
Volkswagen Golf ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Golf dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Peugeot 206, Peugeot 306 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi A6, Volkswagen Vento, Seat Alhambra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volkswagen Golf varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Golf dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.11 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.80 m | 1.43 m | |
Citroen Berlingo ir par 23 cm īsāks nekā Volkswagen Golf, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Berlingo ir par 37 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 624 litri | 466 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2800 litri | 1426 litri | |
Citroen Berlingo ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Citroen Berlingo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 158 litriem lielāks nekā Volkswagen Golf. Iespējams, Volkswagen Golf vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen Berlingo (par 1374 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.7 metri | |
Citroen Berlingo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Volkswagen Golf, tas nozīmē, ka ar Citroen Berlingo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`695 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Volkswagen Golf ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Berlingo nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Golf, attiecīgi Volkswagen Golf kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Berlingo ir
|
Volkswagen Golf ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|