Citroen C-Crosser 2011 vs BMW X3 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 147 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 199 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 12 sekundes | |
Citroen C-Crosser dzinēja jauda ir par 3 ZS mazāka nekā BMW X3, savukārt griezes moments ir par 1 NM mazāks nekā BMW X3. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C-Crosser sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 9.3 | |
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 67 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 174 mm | 201 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW X3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.81 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.67 m | |
Citroen C-Crosser ir par 8 cm garāks nekā BMW X3, par 4 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 441 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1686 litri | 1560 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Citroen C-Crosser bagāžas nodalījuma tilpums ir par 39 litriem mazāks nekā BMW X3. Tas varētu liecināt, ka Citroen C-Crosser vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C-Crosser (par 126 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`070 | 2`200 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C-Crosser ir
|
BMW X3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|