Citroen C1 2005 vs Volkswagen Lupo 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 50 ZS | |
Griezes moments: | 93 NM | 86 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.7 sekundes | 17.7 sekundes | |
Citroen C1 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C1 dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Volkswagen Lupo, savukārt griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Volkswagen Lupo. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Volkswagen Lupo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C1 var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Lupo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 34 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 600 km kombinētajā ciklā | |
850 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Lupo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Toyota Aygo, Peugeot 107, Peugeot 108 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Seat Arosa | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.44 m | 3.53 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Citroen C1 ir mazāks. Citroen C1 ir par 9 cm īsāks nekā Volkswagen Lupo, par 1 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 139 litri | 130 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
712 litri | 830 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Citroen C1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 9 litriem lielāks nekā Volkswagen Lupo. Iespējams, Volkswagen Lupo vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Lupo (par 118 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 9.8 metri | |
Citroen C1 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Volkswagen Lupo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`180 | 1`340 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Citroen C1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Lupo nopietni defekti konstatēti apmēram 70 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C1, attiecīgi Citroen C1 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C1 ir
|
Volkswagen Lupo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|