Citroen C1 2014 vs Ford Fusion 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 116 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 15.5 sekundes | |
Citroen C1 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C1 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Ford Fusion. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Ford Fusion, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C1 var ietaupīt 330 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Ford Fusion. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Klīrenss: | 120 mm | 160 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Ford Fusion var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Ford Fusion modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C1 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 2008, Opel Crossland | Izmantots arī Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.44 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.63 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.53 m | |
Citroen C1 ir mazāks. Citroen C1 ir par 58 cm īsāks nekā Ford Fusion, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C1 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 196 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
780 litri | 1175 litri | |
Ford Fusion ir vairāk vietas bagāžai. Citroen C1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 141 litriem mazāks nekā Ford Fusion. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Fusion (par 395 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.3 metri | |
Citroen C1 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Ford Fusion. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`240 | 1`605 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Citroen C1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Fusion nopietni defekti konstatēti apmēram 215 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C1, attiecīgi Citroen C1 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 6200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C1 ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|