Citroen C3 Picasso 2008 vs Volkswagen Golf Plus 2005
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Motori: | 1.4 - 1.6 (benzīns, dīzelis, gāze) | 1.4 - 2.0 (benzīns, dīzelis) | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 - 120 ZS | 75 - 170 ZS | |
Griezes moments: | 133 - 245 NM | 126 - 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 - 15.7 sekundes | 8.2 - 16.2 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 - 6.4 | 5.4 - 8.6 | |
Citroen C3 Picasso benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 1.2 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Citroen C3 Picasso uz 100 km vidēji patērē par 1.3 litriem mazāk degvielas nekā Volkswagen Golf Plus. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.08 m | 4.21 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.58 m | |
Citroen C3 Picasso ir par 13 cm īsāks nekā Volkswagen Golf Plus, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Citroen C3 Picasso ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 385 litri | 395 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1506 litri | nav datu | |
Citroen C3 Picasso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Citroen C3 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Golf Plus. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`773 | ~ 1`281 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 3600 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 Picasso ir
|
Volkswagen Golf Plus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|