Citroen C3 Picasso 2008 vs Ford Fusion 2005
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 204 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.4 sekundes | 12.2 sekundes | |
Citroen C3 Picasso un Ford Fusion dzinēju jaudas ir vienādas, taču Citroen C3 Picasso griezes moments ir par 11 NM lielāks nekā Ford Fusion. Citroen C3 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C3 Picasso ir labāka izvēle. Citroen C3 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford Fusion, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C3 Picasso var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1190 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C3 Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.08 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.53 m | |
Citroen C3 Picasso ir lielāks. Citroen C3 Picasso ir par 6 cm garāks nekā Ford Fusion, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C3 Picasso ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 385 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1500 litri | 1175 litri | |
Citroen C3 Picasso ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C3 Picasso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 48 litriem lielāks nekā Ford Fusion. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 Picasso (par 325 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.3 metri | |
Citroen C3 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Ford Fusion. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`771 | 1`675 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Ford Fusion ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Fusion, attiecīgi Ford Fusion kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3600 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 Picasso ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|