Citroen C3 2010 vs Skoda Fabia 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 215 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 10.9 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāka braukšana. Citroen C3 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Skoda Fabia, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā Skoda Fabia. Mazākas jaudas dēļ Citroen C3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 4.2 | |
Citroen C3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C3 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1250 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1510 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.94 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.50 m | |
Citroen C3 ir par 6 cm īsāks nekā Skoda Fabia, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C3 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 300 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1000 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 10 metri | |
Citroen C3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Skoda Fabia. | |||
Pilna masa (kg): | 1`608 | 1`674 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 ir
|
Skoda Fabia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|