Citroen C4 Picasso 2013 vs Ford S-Max 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 156 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 9.8 sekundes | |
Citroen C4 Picasso dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Ford S-Max, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz mazāku jaudu Citroen C4 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 9.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Ford S-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 Picasso var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Ford S-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 57 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Ford S-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207, Citroen C5, Peugeot 3008 | Izmantots arī Ford Galaxy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C4 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.43 m | 4.77 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.61 m | 1.66 m | |
Citroen C4 Picasso ir mazāks. Citroen C4 Picasso ir par 34 cm īsāks nekā Ford S-Max, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C4 Picasso ir par 5 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 537 litri | 285 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 285 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 537 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2000 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.6 metri | |
Citroen C4 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Ford S-Max, tas nozīmē, ka ar Citroen C4 Picasso var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`940 | 2`400 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Citroen C4 Picasso ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Citroen C4 Picasso ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford S-Max nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Citroen C4 Picasso, attiecīgi Citroen C4 Picasso kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 800 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 Picasso ir
|
Ford S-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|