Citroen C4 Picasso 2010 vs Dacia Lodgy 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 12.4 sekundes | |
Citroen C4 Picasso ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C4 Picasso dzinēja jauda ir par 60 ZS lielāka nekā Dacia Lodgy, savukārt griezes moments ir par 140 NM lielāks nekā Dacia Lodgy. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C4 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 5.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Dacia Lodgy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C4 Picasso var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 5008 | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C4 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.68 m | |
Citroen C4 Picasso ir par 3 cm īsāks nekā Dacia Lodgy, par 8 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 827 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 827 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 500 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.1 metri | |
Citroen C4 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Dacia Lodgy ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 135 procentos gadījumu biežāk nekā Dacia Lodgy, attiecīgi Dacia Lodgy kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 3600 | 7000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 Picasso ir
|
Dacia Lodgy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|