Citroen C4 2016 vs Peugeot 2008 2019
Virsbūve: | Sedans | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 205 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.9 sekundes | |
Citroen C4 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Peugeot 2008, taču griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā Peugeot 2008. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 2008 ir labāka izvēle. Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Peugeot 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C4 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.53 m | |
Citroen C4 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Citroen C4 ir par 34 cm garāks nekā Peugeot 2008, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1467 litri | |
Citroen C4 ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 35 litriem lielāks nekā Peugeot 2008. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.4 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`790 | 1`715 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 7400 | 22 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
Peugeot 2008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|