Citroen C4 2016 vs Peugeot 308 2017
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 205 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 285 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 7.6 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C4 dzinēja jauda ir par 89 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 135 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 ir labāka izvēle. Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C4 var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.47 m | |
Citroen C4 ir par 6 cm garāks nekā Peugeot 308, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 610 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1660 litri | |
Peugeot 308 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 170 litriem mazāks nekā Peugeot 308. Tas varētu liecināt, ka Citroen C4 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 11.2 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`790 | 1`880 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 7400 | 9400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|