Citroen C4 2016 vs Mazda 3 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.6 sekundes | |
Mazda 3 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C4 dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Mazda 3, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C4 var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 900 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C-Elysee, Peugeot 301, Peugeot 408 | Izmantots arī Mazda 2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.59 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C4 ir par 6 cm garāks nekā Mazda 3, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 440 litri | 408 litri | |
Citroen C4 ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 32 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.6 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`805 | 1`835 | |
Drošība: | |||
Mazda 3 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda 3 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 11 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|