Citroen C4 2020 vs Hyundai i30 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 171 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 11.3 sekundes | |
Citroen C4 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C4 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 59 NM lielāks nekā Hyundai i30. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C4 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 197 mm | 135 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Citroen C4 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Citroen C4 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C4 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Kia RIO, Kia Picanto, Hyundai i20, Hyundai Kona | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.45 m | |
Citroen C4 ir lielāks. Citroen C4 ir par 2 cm garāks nekā Hyundai i30, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Citroen C4 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 395 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1250 litri | 1301 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Tas varētu liecināt, ka Citroen C4 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 51 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Citroen C4 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`735 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 22 600 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|