Citroen C4 2010 vs BMW 1 sērija 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 92 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen C4 dzinēja jauda ir par 51 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen C4 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km | 5.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C4 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C4 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1420 km kombinētajā ciklā | 1180 km kombinētajā ciklā | |
1660 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
1170 km ar reālo patēriņu | 910 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen C4) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C4 Picasso, Peugeot 2008 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.33 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.42 m | |
Citroen C4 ir lielāks. Citroen C4 un BMW 1 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 380 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1183 litri | 1200 litri | |
Citroen C4 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 17 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.9 metri | |
Citroen C4 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`790 | 1`850 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Citroen C4 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C4 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C4 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|