Citroen C6 2005 vs Ford Mondeo 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 215 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 9.9 sekundes | |
Citroen C6 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen C6 dzinēja jauda ir par 70 ZS lielāka nekā Ford Mondeo, savukārt griezes moments ir par 105 NM lielāks nekā Ford Mondeo. Pateicoties lielākai jaudai Citroen C6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.2 | 7.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Mondeo ir labāka izvēle. Citroen C6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.3 litriem lielāks nekā Ford Mondeo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C6 var nākties iegādāties par 495 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
Ford Mondeo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.78 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Citroen C6 ir par 13 cm garāks nekā Ford Mondeo, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C6 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 486 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1390 litri | |
Ford Mondeo ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Citroen C6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 79 litriem mazāks nekā Ford Mondeo. Tas varētu liecināt, ka Citroen C6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | 11.4 metri | |
Citroen C6 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Ford Mondeo, tas nozīmē, ka ar Citroen C6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`271 | 2`090 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 5000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C6 ir
|
Ford Mondeo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|