Citroen C8 2005 vs Mazda 5 2006
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 16.6 sekundes | 12.9 sekundes | |
Mazda 5 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C8 dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mazda 5. Mazākas jaudas dēļ Citroen C8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C8 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
870 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C8 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Fiat Ulysse | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C8 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.86 m | 1.66 m | |
Citroen C8 ir lielāks. Citroen C8 ir par 23 cm garāks nekā Mazda 5, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C8 ir par 20 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 480 litri | 112 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2948 litri | 1566 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Citroen C8 (par 368 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C8 (par 1382 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Citroen C8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`575 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C8 ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|