Citroen C8 2004 vs Mazda 5 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 10.8 sekundes | |
Mazda 5 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C8 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mazda 5, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Mazda 5. Mazākas jaudas dēļ Citroen C8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 8.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.2 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C8 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 650 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 430'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 Picasso, Citroen C4 | Izmantots arī Mazda 6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C8 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C8 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.56 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.86 m | 1.66 m | |
Citroen C8 ir lielāks. Citroen C8 ir par 17 cm garāks nekā Mazda 5, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C8 ir par 20 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 112 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2948 litri | 1566 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C8 (par 1382 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Citroen C8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C8 ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|