Citroen C8 2005 vs Mazda 5 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 310 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 12.9 sekundes | |
Citroen C8 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mazda 5, savukārt griezes moments ir par 4 NM lielāks nekā Mazda 5. Neskatoties uz lielāku jaudu Citroen C8 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C8 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C8 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
950 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C8 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.73 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.86 m | 1.66 m | |
Citroen C8 ir lielāks. Citroen C8 ir par 23 cm garāks nekā Mazda 5, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C8 ir par 20 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 480 litri | 112 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2948 litri | 1566 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Citroen C8 (par 368 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C8 (par 1382 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Citroen C8 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 5. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C8 ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|