Citroen C-Elysee 2016 vs Peugeot 508 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 117 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 8.6 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāka braukšana. Citroen C-Elysee dzinēja jauda ir par 83 ZS mazāka nekā Peugeot 508, savukārt griezes moments ir par 123 NM mazāks nekā Peugeot 508. Mazākas jaudas dēļ Citroen C-Elysee sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.8 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C-Elysee ir labāka izvēle. Citroen C-Elysee degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Peugeot 508, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C-Elysee var ietaupīt 120 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 1280 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 1600 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C-Elysee dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel Crossland | Izmantots arī Peugeot 208 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C-Elysee varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Citroen C-Elysee ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen C-Elysee ir par 41 cm īsāks nekā Peugeot 508, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C-Elysee ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 506 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1183 litri | |
Citroen C-Elysee ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Citroen C-Elysee bagāžas nodalījuma tilpums ir par 33 litriem lielāks nekā Peugeot 508. Iespējams, Peugeot 508 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 12.2 metri | |
Pilna masa (kg): | 980 | 1`995 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6200 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C-Elysee ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|