Citroen Nemo 2009 vs Opel Agila 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 86 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 114 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18 sekundes | 12.3 sekundes | |
Opel Agila ir dinamiskāka braukšana. Citroen Nemo dzinēja jauda ir par 18 ZS mazāka nekā Opel Agila, taču griezes moments ir par 46 NM lielāks nekā Opel Agila. Mazākas jaudas dēļ Citroen Nemo sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Nemo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Nemo var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Nemo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Opel Agila. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1180 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Nemo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 2 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Agila varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Nemo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 3.74 m | |
Platums: | 2.02 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.59 m | |
Citroen Nemo ir lielāks. Citroen Nemo ir par 22 cm garāks nekā Opel Agila, par 34 cm platāks, savukārt augstumā Citroen Nemo ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | 225 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 660 litri | |
Citroen Nemo ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen Nemo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 135 litriem lielāks nekā Opel Agila. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.6 metri | |
Citroen Nemo apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Opel Agila, tas nozīmē, ka ar Citroen Nemo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`700 | 1`485 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Nemo ir
|
Opel Agila ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|