Citroen Xsara Picasso 2004 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 12.9 sekundes | |
Citroen Xsara Picasso ir dinamiskāks braukšanā. Citroen Xsara Picasso dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Citroen Xsara Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Xsara Picasso var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
910 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Fiesta, Ford Fusion | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford C-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.60 m | |
Citroen Xsara Picasso ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen Xsara Picasso ir par 5 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara Picasso ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.7 metri | |
Citroen Xsara Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara Picasso var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`855 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara Picasso ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|