Citroen Xsara Picasso 2004 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 137 ZS | 145 ZS | |
Griezes moments: | 191 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 11.2 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana. Citroen Xsara Picasso dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Ford C-Max, taču griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 8.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 9.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen Xsara Picasso var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Citroen Xsara Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara Picasso varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen Xsara Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.60 m | |
Citroen Xsara Picasso ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen Xsara Picasso ir par 5 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara Picasso ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1620 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.7 metri | |
Citroen Xsara Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Ford C-Max, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara Picasso var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`300 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara Picasso ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|