Citroen Xsara 2004 vs Mercedes E klase 2002
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.4 Dīzelis | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 9.6 sekundes | |
Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 95 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 8.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 65 litri | |
1030 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen Xsara) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 206, Citroen C2, Peugeot 1007 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.45 m | |
Citroen Xsara ir mazāks. Citroen Xsara ir par 45 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.4 metri | |
Citroen Xsara apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`105 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Citroen Xsara ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Mercedes E klase, attiecīgi Citroen Xsara varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|