Citroen Xsara 2000 vs BMW 3 sērija 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 147 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 7 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen Xsara dzinēja jauda ir par 83 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 133 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen Xsara sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 9.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Xsara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen Xsara var ietaupīt 330 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen Xsara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 690 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
720 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Xsara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen Xsara) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 7 sērija, BMW Z3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Xsara varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.19 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.37 m | |
Citroen Xsara ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Citroen Xsara ir par 30 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen Xsara ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 410 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10 metri | |
Citroen Xsara apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen Xsara var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`100 | 1`895 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Citroen Xsara ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Citroen Xsara varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 2400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.4/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen Xsara ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|