Dacia Dokker 2016 vs Ford C-Max 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 9.4 sekundes | |
Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 19 ZS mazāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots arī Ford Focus | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Dokker varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Dacia Dokker dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.63 m | |
Dacia Dokker ir mazāks, bet augstāks. Dacia Dokker ir par 2 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 19 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 1684 litri | |
Dacia Dokker ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 368 litriem lielāks nekā Ford C-Max. Iespējams, Ford C-Max vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1316 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.1 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`915 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|