Dacia Dokker 2016 vs Ford Tourneo 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 14 sekundes | |
Dacia Dokker ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Ford Tourneo, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Ford Tourneo. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Tourneo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford Tourneo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Dokker var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Tourneo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1170 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Tourneo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta, Ford B-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Dacia Dokker dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.85 m | |
Dacia Dokker ir mazāks. Dacia Dokker ir par 6 cm īsāks nekā Ford Tourneo, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 1029 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | nav datu | |
Ford Tourneo ir vairāk vietas bagāžai. Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 229 litriem mazāks nekā Ford Tourneo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.3 metri | |
Dacia Dokker apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Ford Tourneo. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 2`010 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8400 | 27 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Ford Tourneo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|