Dacia Dokker 2016 vs Renault Kangoo 2021
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 131 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 12.8 sekundes | |
Dacia Dokker ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Renault Kangoo, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Renault Kangoo. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 54 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.84 m | |
Dacia Dokker ir mazāks. Dacia Dokker ir par 12 cm īsāks nekā Renault Kangoo, par 17 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 775 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 3500 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā Renault Kangoo. Iespējams, Renault Kangoo vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Kangoo (par 500 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.8 metri | |
Dacia Dokker apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Renault Kangoo, tas nozīmē, ka ar Dacia Dokker var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 2`071 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8400 | 15 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Renault Kangoo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|