Dacia Dokker 2016 vs Ford C-Max 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.4 sekundes | 9.4 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 48 ZS mazāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.6 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Dokker ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Dokker var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1070 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 680 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.63 m | |
Dacia Dokker ir mazāks, bet augstāks. Dacia Dokker ir par 2 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 19 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 1684 litri | |
Dacia Dokker ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 368 litriem lielāks nekā Ford C-Max. Iespējams, Ford C-Max vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1316 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.1 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 1`915 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|