Dacia Dokker 2016 vs Ford C-Max 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 11.4 sekundes | |
Dacia Dokker ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Dokker dzinēja jauda ir par 9 ZS mazāka nekā Ford C-Max, taču griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Ford C-Max. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Dokker sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Dokker var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Dokker degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
980 km ārpus pilsētas | 1220 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 770 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford EcoSport | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.36 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.63 m | |
Dacia Dokker ir mazāks, bet augstāks. Dacia Dokker ir par 2 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Dokker ir par 19 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 800 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3000 litri | 1684 litri | |
Dacia Dokker ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Dokker bagāžas nodalījuma tilpums ir par 368 litriem lielāks nekā Ford C-Max. Iespējams, Ford C-Max vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Dokker (par 1316 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.1 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`826 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Dokker nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Dokker ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|