Dacia Duster 2013 vs Dacia Duster 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 109 ZS | 85 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 201 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 14.9 sekundes | |
Dacia Duster 2013 ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Duster 2013 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Dacia Duster 2010, savukārt griezes moments ir par 39 NM lielāks nekā Dacia Duster 2010. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Duster 2013 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.2 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Duster 2013 var ietaupīt 15 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Dacia Duster 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Duster 2010. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 800 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 205 mm | 210 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster 2013 un Dacia Duster 2010 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1636 litri | 1604 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Dacia Duster 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Dacia Duster 2010, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster 2013 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`844 | 1`838 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 6400 | 5200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|