Dacia Duster 2017 vs Toyota C-HR 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.9 sekundes | 11.4 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Toyota C-HR, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Toyota C-HR. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km | 7.8 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota C-HR, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Toyota C-HR. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 640 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota C-HR ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Dacia Duster dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota C-HR dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.56 m | |
Dacia Duster ir par 2 cm īsāks nekā Toyota C-HR, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Dacia Duster ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 377 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1444 litri | nav datu | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 68 litriem lielāks nekā Toyota C-HR. Iespējams, Toyota C-HR vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Toyota C-HR, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`809 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 200 | 21 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Toyota C-HR ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|