Dacia Lodgy 2012 vs BMW 2 sērija 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 8.9 sekundes | |
BMW 2 sērija ir dinamiskāka braukšana. Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā BMW 2 sērija, savukārt griezes moments ir par 130 NM mazāks nekā BMW 2 sērija. Mazākas jaudas dēļ Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 4.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 6.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 2 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Lodgy var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā BMW 2 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1190 km kombinētajā ciklā | 1240 km kombinētajā ciklā | |
1310 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
960 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots arī BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 2 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.90 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.56 m | |
Dacia Lodgy ir par 16 cm garāks nekā BMW 2 sērija, par 15 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 13 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 827 litri | 468 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 827 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 468 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1905 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.3 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 2 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 2`120 | |
Drošība: | |||
BMW 2 sērija ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos BMW 2 sērija ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
BMW 2 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Lodgy nopietni defekti konstatēti apmēram 105 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 2 sērija, attiecīgi BMW 2 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7000 | 10 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
BMW 2 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|