Dacia Lodgy 2017 vs Renault Grand Scenic 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 102 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 156 NM | 151 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 12 sekundes | |
Dacia Lodgy ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Renault Grand Scenic, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Renault Grand Scenic. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 7.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Renault Grand Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 210 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.65 m | |
Dacia Lodgy ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Dacia Lodgy ir par 8 cm īsāks nekā Renault Grand Scenic, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 3 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 827 litri | 645 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 207 litri | 645 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 827 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2617 litri | 2063 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Grand Scenic (par 438 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Lodgy (par 554 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.3 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Grand Scenic. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`845 | 2`138 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
Renault Grand Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|