Dacia Lodgy 2017 vs Opel Combo 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 107 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 290 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 14.9 sekundes | |
Dacia Lodgy ir dinamiskāks braukšanā. Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 17 ZS lielāka nekā Opel Combo, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Opel Combo. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Opel Combo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 240 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1250 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1310 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.88 m | |
Dacia Lodgy ir mazāks. Dacia Lodgy ir par 24 cm īsāks nekā Opel Combo, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 20 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 207 litri | 790 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 207 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 827 litri | 790 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2617 litri | 3200 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 37 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Combo (par 583 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.2 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Opel Combo. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`896 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 200 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
Opel Combo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|