Dacia Lodgy 2017 vs Renault Grand Scenic 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 116 ZS | 160 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 10.7 sekundes | |
Renault Grand Scenic ir dinamiskāka braukšana. Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 44 ZS mazāka nekā Renault Grand Scenic, savukārt griezes moments ir par 120 NM mazāks nekā Renault Grand Scenic. Mazākas jaudas dēļ Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 4.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Renault Grand Scenic, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1160 km kombinētajā ciklā | 1120 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1200 km ārpus pilsētas | ||
Klīrenss: | 120 mm | 159 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Renault Grand Scenic var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Grand Scenic modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Espace | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Lodgy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Grand Scenic dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.66 m | |
Dacia Lodgy ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Dacia Lodgy ir par 14 cm īsāks nekā Renault Grand Scenic, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 2 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 207 litri | 533 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 207 litri | 533 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 827 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2617 litri | 1737 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Grand Scenic (par 326 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Lodgy (par 880 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.4 metri | |
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Renault Grand Scenic. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`958 | 2`340 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 800 | 12 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Lodgy ir
|
Renault Grand Scenic ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|