LatviešuEnglishEspañol

Dacia Lodgy 2017 vs Renault Kangoo 2019

 
Dacia Lodgy
2017 -
Renault Kangoo
2019 - 2021
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 116 ZS115 ZS
Griezes moments: 260 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.9 sekundes11.2 sekundes
Dacia Lodgy ir dinamiskāks braukšanā.
Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Renault Kangoo, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.35.6
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle.
Dacia Lodgy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Renault Kangoo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Lodgy var ietaupīt 195 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1160 km kombinētajā ciklā1070 km kombinētajā ciklā
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi12 gadi

Izmēri

Garums: 4.50 m4.28 m
Platums: 1.75 m1.83 m
Augstums: 1.68 m1.80 m
Dacia Lodgy ir par 22 cm garāks nekā Renault Kangoo, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 12 cm zemāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 207 litri660 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 207 litrinav datu
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: 827 litri660 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2617 litri2600 litri
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 167 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Lodgy (par 17 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.1 metri10.7 metri
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Renault Kangoo, tas nozīmē, ka ar Dacia Lodgy var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9582`010
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

zema
Vidējā cena (€): 10 2009400
Priekšrocības un trūkumi: Dacia Lodgy ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Renault Kangoo ir
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]