LatviešuEnglishEspañol

Dacia Lodgy 2017 vs Renault Kangoo 2021

 
Dacia Lodgy
2017 -
Renault Kangoo
2021 -
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 116 ZS95 ZS
Griezes moments: 260 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.9 sekundes15.1 sekundes
Dacia Lodgy ir dinamiskāks braukšanā.
Dacia Lodgy dzinēja jauda ir par 21 ZS lielāka nekā Renault Kangoo, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Dacia Lodgy sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.3nav datu
Degvielas bākas tilpums: 50 litri54 litri
Klīrenss: 120 mm164 mm
Dēļ augstāka klīrensa Renault Kangoo var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Kangoo modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi12 gadi

Izmēri

Garums: 4.50 m4.49 m
Platums: 1.75 m1.92 m
Augstums: 1.68 m1.84 m
Dacia Lodgy ir par 1 cm garāks nekā Renault Kangoo, par 17 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Lodgy ir par 16 cm zemāks.
Sēdvietas: 7 sēdvietas5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 207 litri775 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: 207 litrinav datu
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: 827 litri775 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
2617 litri3500 litri
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 52 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Kangoo (par 883 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.1 metri11.8 metri
Dacia Lodgy apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Renault Kangoo, tas nozīmē, ka ar Dacia Lodgy var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9582`132
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zema
nav datu
Vidējā cena (€): 10 20015 600
Priekšrocības un trūkumi: Dacia Lodgy ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Renault Kangoo ir
  • lielāks klīrenss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]