Dacia Logan 2013 vs Hyundai i30 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 107 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 13 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Logan dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Dacia Logan sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 53 litri | |
Klīrenss: | 142 mm | 135 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia RIO, Hyundai i20 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Logan varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.50 m | |
Dacia Logan un Hyundai i30 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 573 litri | 528 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1518 litri | 1642 litri | |
Dacia Logan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 124 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.6 metri | |
Dacia Logan apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`570 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i30 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i30, attiecīgi Hyundai i30 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Logan ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|