Dacia Logan 2013 vs Peugeot 508 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 107 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 8.8 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Logan dzinēja jauda ir par 90 ZS mazāka nekā Peugeot 508, savukārt griezes moments ir par 133 NM mazāks nekā Peugeot 508. Mazākas jaudas dēļ Dacia Logan sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Dacia Logan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Peugeot 508, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Logan var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 1280 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1560 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 142 mm | 148 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots arī Peugeot 208 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Logan varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.81 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.48 m | |
Dacia Logan ir mazāks, bet augstāks. Dacia Logan ir par 32 cm īsāks nekā Peugeot 508, par 13 cm šaurāks, savukārt augstumā Dacia Logan ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 573 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1518 litri | 1592 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Logan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 13 litriem lielāks nekā Peugeot 508. Iespējams, Peugeot 508 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 508 (par 74 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.9 metri | |
Dacia Logan apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem mazāks nekā Peugeot 508, tas nozīmē, ka ar Dacia Logan var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`570 | 2`080 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 9600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Logan ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|