Dacia Sandero 2019 vs Ford EcoSport 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 101 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.6 sekundes | |
Dacia Sandero dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Ford EcoSport, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Ford EcoSport. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 5.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Sandero ir labāka izvēle. Dacia Sandero degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Ford EcoSport, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Sandero var ietaupīt 120 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 52 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1000 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
Dacia Sandero ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 173 mm | 190 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Ford EcoSport var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Ford EcoSport modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Dacia Sandero dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Dacia Duster, Nissan Micra | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford Mondeo, Ford C-Max | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford EcoSport varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.09 m | 4.10 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.65 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Sandero un Ford EcoSport garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 356 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1200 litri | 1238 litri | |
Ford EcoSport ir vairāk vietas bagāžai. Dacia Sandero bagāžas nodalījuma tilpums ir par 36 litriem mazāks nekā Ford EcoSport. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford EcoSport (par 38 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.6 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`775 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford EcoSport ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Sandero nopietni defekti konstatēti apmēram 90 procentos gadījumu biežāk nekā Ford EcoSport, attiecīgi Ford EcoSport kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7800 | 14 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Sandero ir
|
Ford EcoSport ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|