Dodge Nitro 2007 vs Honda CR-V 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.8 Dīzelis | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 166 ZS | |
Griezes moments: | 410 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 11 sekundes | |
Dodge Nitro dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 190 NM lielāks nekā Honda CR-V. Neskatoties uz lielāku jaudu Dodge Nitro sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 9.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 10.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dodge Nitro ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dodge Nitro degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dodge Nitro var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dodge Nitro degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Dodge Nitro ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | 4x4 - AWD | |
Honda CR-V 2007: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda CR-V dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Chrysler Grand Voyager, Jeep Cherokee, Jeep Wrangler | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Dodge Nitro dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.77 m | 1.68 m | |
Dodge Nitro ir lielāks. Dodge Nitro ir par 6 cm garāks nekā Honda CR-V, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Dodge Nitro ir par 9 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 369 litri | 556 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1994 litri | 955 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Dodge Nitro bagāžas nodalījuma tilpums ir par 187 litriem mazāks nekā Honda CR-V. Tas varētu liecināt, ka Dodge Nitro vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dodge Nitro (par 1039 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 11.8 metri | |
Dodge Nitro apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Dodge Nitro var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`520 | 2`160 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dodge Nitro ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|